Jeśli chcesz trenować do maratonu, może to być intensywny proces, dlatego musisz być przygotowany psychicznie i fizycznie.
W tym artykule znajdziesz porady, z których możesz skorzystać podczas pierwszego maratonu.

Czy kiedykolwiek oglądałeś wydarzenie sportowe, podczas którego miałeś ochotę wyjść na zewnątrz i rozpocząć trening osobisty? Trening do maratonu, w żadnym wypadku nie oznacza brania udziału w maratonie, jest zdecydowanie bardzo trudnym i wymagającym procesem i wielu z nas postrzega go jako świetną strategię do przetestowania siebie i udowodnienia, że ​​jesteś w stanie mają osiągnąć doskonałe produkty.

Maraton – jak się przygotować do maratonu

Bądź przygotowany psychicznie po wysłaniu całej rejestracji na swój pierwszy maraton. Powinna istnieć determinacja, aby uzyskać idealną możliwą formę – nie popełnij błędu, maraton popchnie Cię do prawdziwych granic, jeśli nie utrzymasz idealnej formy na początku, to zdecydowanie musisz być wyjątkowo wymagający trenuj, aby móc zakończyć maraton.
Oczywiście masz możliwość biegania przez cały maraton – ale dlaczego w ogóle wziąć udział? Częścią zabawy jest zawsze trening do maratonu, a dodatkową zaletą jest to, że dodatkowo pomaga ci pracować mentalnie ze sobą. Ogromnym elementem twojego podejścia będzie mentalna strona punktów – przekonanie siebie, że da się to zrobić, że możesz po prostu odnieść sukces, jest walką, która kończy się niepowodzeniem i żałuje. Zachowaj w pamięci obraz swojego zbliżania się do linii mety i ile osiągnąłeś, aby się tam dostać.
Twój trening maratonu zajmie dużo czasu – i zabierze czas z dala od innych czynników, ale możesz zaoszczędzić czas i kontuzje, znajdując system treningowy, który z pewnością jest dla Ciebie odpowiedni. To, jak trenujesz, powinno naprawdę zależeć od Twojego obecnego poziomu treningu, a jeśli potrzebujesz również treningu siłowego, ale niezależnie od istniejącego poziomu sprawności, ważne jest, aby budować swój typ krok po kroku.

Ile tygodni treningu potrzeba

Aby zakończyć swój maraton w fantastycznym czasie, trening potrwa od 20 tygodni do 6 miesięcy – w zależności od kondycji. Bez wątpienia poczujesz, że trening będzie trudny, dlatego ważne jest, aby stworzyć tylko plan treningowy – i najlepiej skorzystać z pomocy trenera, aby upewnić się, że masz harmonogram, który ci odpowiada.
Daje to wiedzę o tym, co będziesz robić każdego dnia, każdego dnia, aby zapewnić możliwość dostosowania tego ćwiczenia do reszty dnia. Być może będziesz musiał zdać sobie sprawę z tego, jak ważne jest pozostanie na poligonie, lub możesz mieć trudności z pokonaniem maratonu. Stwórz ustrukturyzowaną strategię, a Ty również możesz mieć mniej trudności z trzymaniem się swojego coachingu.
Nie każdy bierze udział w szkoleniu wystarczająco dużo na każdy maraton – ale potrzebujesz specjalnej perspektywy. Trening do twojego maratonu będzie pełnoetatową częścią całego procesu – praca, aby dostać się do mety, nie rozpoczyna się w dniu wyścigu, ale w dniu rejestracji.