Wskazówki dotyczące maratonu, które mogą naprawdę zwiększyć prędkość biegu

Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym biegaczem, który chce biegać i wygrać maraton, czy jesteś początkującym, który chce dowiedzieć się, jak biegać szybciej, na pewno skorzystasz z porad dotyczących maratonu udostępnionych w tym artykule, co z pewnością pomoże zwiększać prędkość biegu.

Doświadczeni maratończycy / biegacze i początkujący z pewnością chcą zwiększyć prędkość biegania. Niezależnie od tego, czy biegasz po raz pierwszy w maratonie, czy uczestniczyłeś kilka razy w maratonach, na pewno chcesz dowiedzieć się wszystkiego o tym, jak biegać szybciej. Poniżej znajduje się kilka wskazówek dotyczących maratonu, które pomogą Ci zbliżyć się do marzenia o zwycięstwie:

Prawidłowe oddychanie

Jedną z najlepszych wskazówek dla osób, które chcą zostać biegaczami maratonu lub dla tych, którzy chcą najpierw ukończyć maraton, jest: oddychać prawidłowo. Mięśnie w twoim ciele, zwłaszcza mięśnie nóg, mięśnie stóp itp., Wymagają dużej ilości tlenu, abyś mógł dobrze sobie radzić podczas biegu, innymi słowy, aby zwiększyć prędkość biegu. Aby zwiększyć ilość tlenu dostarczanego do mięśni, a także do krwioobiegu, musisz prawidłowo oddychać, nie tylko podczas maratonu, ale także podczas biegania, ćwiczeń lub ćwiczeń.

Jak utrzymać dobry poziom tlenu w ciele? Lista strategii szybkiego biegania pozwala oddychać głęboko, gdy biegniesz. Oznacza to oddychanie nie tylko przez klatkę piersiową, ale także przez przeponę i brzuch. Część wskazówek dotyczących maratonu jest również przeznaczona do ćwiczeń jogi, ponieważ mogą one zapewnić prawidłowe oddychanie podczas biegania.

Wiertło plyometryczne

Ćwiczenia plyometryczne to ćwiczenia wykorzystujące opór w celu zwiększenia prędkości marszu. Jeśli np. B. zbiegnij pod górę, a nawet zbiegnij po wyniesionym terenie, np. B. wzgórza, pochyłe ulice itp., Występuje opór; To prawda, że bieganie może być trudniejsze, jeśli jest opór, ale jeśli jesteś w stanie pokonać ten opór, będziesz w stanie biec szybciej, zwłaszcza jeśli biegniesz maraton, który ma płaski teren. Oczywiście bieganie w maratonie, który ma zwiększony teren, również będzie dla ciebie mniej trudne, ponieważ trenowałeś za pomocą ćwiczeń lub ćwiczeń plyometrycznych. Plyometria jest zatem zawsze zawarta w rozwiązaniach, aby uwzględnić sposób szybszej pracy.

Biegaj całym ciałem

Jedną z najskuteczniejszych wskazówek dotyczących maratonu jest bieganie całym ciałem, a nie tylko nogami i stopami. Aby zwiększyć prędkość biegu, powinieneś również używać rąk, kołysząc je na boki, ale oczywiście powinny one być w harmonii z nogami. Aby prawidłowo przebiegać maraton, ważne jest również, aby używać mięśni rdzenia i upewnić się, że wylądowałeś na podeszwie środkowej stopy.

Prawidłowe odżywianie

Niewiele osób zdaje sobie sprawę ze znaczenia prawidłowego jedzenia. W rzeczywistości jednym z sekretów tego, jak biegać szybciej, jest upewnienie się, że otrzymujesz odpowiednią ilość składników odżywczych i kalorii, które dają ci wystarczającą siłę i siłę, czy to podczas treningu i treningu, czy też podczas maratonu / wyścigu . Jeśli twoje ciało nie ma wystarczającej ilości kalorii i składników odżywczych, a następnie jeździsz lub trenujesz do maratonu, będziesz bardziej narażony na obrażenia, zapaść się podczas biegu i wiele innych negatywnych zdarzeń.

Porady dotyczące maratonu omówione tutaj to te, które działają i są w stanie zwiększyć prędkość biegu. Jeśli więc chcesz wygrać lub dobrze się spisać podczas maratonu, skorzystaj z tych wskazówek.