Wiele osób ma ochotę przebiec maraton lub inne długie wyścigi. Upewnij się, że wiesz, jak najlepiej wytrenować swoje ciało do czegoś takiego.

Mój pierwszy maraton

Jest wielu ludzi, którzy chcą nadać kształt swojemu ciału i przekonać się, że mają to, czego potrzeba, aby robić niektóre z najtrudniejszych rzeczy w życiu. Skutecznym sposobem na to byłoby wejście w wyścigi 5K. To może być dobry początek, a dla niektórych prowadzi do chęci maratonu.

Aby móc przebiegać 26 mil, musisz ćwiczyć swoje ciało. Taki wyścig jest prowadzony tylko przez osoby, które trenowały przez wiele miesięcy, aby radzić sobie ze stresem i wytrzymałością, których potrzebują, aby biegać cały czas. Nie możesz wejść w coś takiego i powinieneś zakończyć przed określonym terminem. W przeciwnym razie zostaniesz zabrany.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest ćwiczenie ciała do biegania. Zacznij od przejechania mili co drugi dzień i rzutu oka na sprinty co najmniej raz w tygodniu. W pierwszym tygodniu spróbuj przejechać łącznie sześć mil. W następnym tygodniu było już siedem i robił to co tydzień. Wkrótce po kilku miesiącach pobiegniesz za dziesięć mil.

Jak przygotować się do pierwszego maratonu

Oprócz kondycjonowania nóg, musisz jeść najlepsze potrawy, które mogą dać ci energię potrzebną do pokonania tej trasy. Najlepiej jeść węglowodany, takie jak pszenica lub chleb. Dają ci dobrą energię i jednocześnie spalają tłuszcz. W ten sposób nie zyskujesz zbędnej wagi.

Podczas maratonu musisz pić dużo wody i spróbować zjeść kilka batonów energetycznych pomiędzy nimi. Nie jedz jednak dużo, ponieważ błonnik może zranić twój żołądek i spowodować wiele bólu.